V soboto, 5. maja, smo izvedli naravoslovni dan o vodi. Učenci so spoznavali zakonitosti vode ter se zabavali ob ugankah in križankah o vodi. Vodja dneva, Zdenka Dresler, je v uvodu prebrala knjigo Reka. Sledilo je tekmovanje v reševanju ugank o vodi.  Ogledali so si tri filme o vodi. Ob ogledu filma Brez vode ni življenja  so spoznali, da jo organizmi potrebujejo za svoje delovanje in da kot desetletni otroci morajo popiti dober liter vode na dan. Ob filmu z naslovom Lastnosti vode in uporaba so spoznali, da je voda brez barve, vonja ter okusa in za kaj vse se uporablja. Ogledali so si še film z naslovom Vsa voda ni za pitje in s tem še enkrat ponovili znanje o vodi, ki so ga izkazali pri poročanju Kaj vem o vodi. Preizkusili so se tudi v reševanju križank o vodi in bili zelo uspešni. Po malici so v skupinah delali različne poskuse z vodo na petih postajah. Na prvi postaji so učenci ugotavljali, kaj plava in kaj potone. Na drugi postaji  so iz plastelina naredili kroglico,  jo spustili v posodo z vodo in opazovali, kaj se z njo dogaja. Potopljeno kroglico so vzeli iz vode in  jo preoblikovali  v preprosto ladjico ter jo previdno položili na površino vode. Ladjico so polnili z vodo toliko časa, da se je potopila. Na tretji postaji so opravili poskus z jajcem, kjer so spoznali, da jajce v slani vodi plava, v čisti pa se potopi. Delo na četrti  postaji je zahtevalo veliko zbranosti, potrpežljivosti in natančnosti, saj  je bilo potrebno na vodni gladini obdržati šivanko, medtem ko je papir pod njo potonil. Vsem učencem naloga v prvem poizkusu ni uspela. Naloga na zadnji postaji je bila namenjena bolj zabavi. V kozarec so nalili vodo. Na kozarec postavili košček papirja in nanj položili dlan. Kozarec s papirjem so obrnili na glavo in počasi spustili dlan. In kaj se je zgodilo? Papir je obdržal vodo v kozarcu. Vsak učenec je zgibal tudi ladjico iz papirja. Dan je bil zelo pester, vsebinsko bogat in poučen.

Dostopnost